Oprogramowanie MR-WORK-plan umożliwia planowanie czasu pracy pracowników sklepu, sieci sklepów
Zalety naszego rozwiązania
Oferowana przez nas aplikacja, to narzędzie, które znacznie ułatwia planowanie i zarządzanie personelem sklepów. W każdej chwili osoba zarządzająca i jej współpracownicy mogą wyświetlać i zmieniać grafik, dopasowując plan pracy do aktualnej sytuacji i dostępności personelu sklepu. Modyfikacje dokonywane w grafiku są aktualizowane na bieżąco i dostępne bezpośrednio na każdym stanowisku komputerowym, na którym uruchomione jest nasze rozwiązanie. Wszystkie potrzebne informacje znajdują się w jednym miejscu, są całkowicie bezpieczne, uporządkowane i zawsze dostępne. Sposób prezentacji danych i zarządzanie nimi jest przejrzysty i przyjazny dla obsługi. W ten sposób eliminujemy błędy oraz nieporozumienia powstające przy ręcznym planowaniu czasu pracy.
Ponadto dzięki naszemu „MR-WORK-Plan” unikniesz kar, zadbasz o wizerunek firmy i przestrzeganie przepisów prawa.
Twój grafik pracy jest zawsze zgodny z przepisami. Program uwzględnia przepisy Kodeksu Pracy tj. odpoczynek dobowy i tygodniowy, wolną niedzielę, wymagane dni wolne, rozpoczęcie pracy po raz drugi w dobie pracowniczej, wymiar etatu i długość okresu rozliczeniowego.
Program zapewnia przestrzeganie wewnętrznych przepisów w Twojej firmie, ujętych w regulaminie pracy, np. praca nie więcej niż przez 5 kolejnych dni, wolne dwa weekendy w miesiącu.
Firma Micro-Res dostarcza narzędzie typu „Cloud”, które sprawdzi się w każdym sklepie, sieci sklepów, jest zawsze dostępne, będzie działać szybko i wydajnie.
Zaoszczędzisz
- Program ostrzeże Cię w przypadku nadgodzin, pokazując niedobór godzin lub ich nadmiar w czasie rzeczywistym i kwartalnie,
- Ewentualne nadgodziny łatwo rozliczysz w postaci czasu wolnego,
- Grafik liniowy – obłożenie pracownika w danej chwili,
- Kontroluj czas pracy wynikający z grafiku w ujęciu dziennym, miesięcznym lub kwartalnym, Raport godzinowy godzin przepracowanych.
Usprawnisz procesy wewnątrz firmy
- Tworząc grafik w trybie równoważnym i przy pracy zmianowej. System Alertów,
- Zatrudniającej pracowników na podstawie umów o pracę w różnym wymiarze czasu pracy jak i umów cywilno-prawnych,
- Zatrudniającej pracowników niepełnosprawnych i opiekujących się dzieckiem,
- Z wieloma działami czy oddziałami. Pozwala tworzyć grafiki także dla pracowników, którzy czas pracy dzielą między kilka działów czy oddziałów czy sklepów (zastępstwa, wsparcie),
- Działającej w okresach rozliczeniowych o różnej długości i rozpoczynających się w różnych momentach w roku.
Masz grafik zawsze do dyspozycji
- Powiadom pracowników o utworzeniu nowego grafiku lub o zmianach dla pracowników objętych grafikiem – OPCJA,
- Pracownicy mają dostęp do podglądu aktualnego grafiku z dowolnego miejsca, z każdego urządzenia z przeglądarką internetową – komputer, tablet, smartfon – OPCJA,
- Na podstawie grafiku wydrukujesz dzienny rozkład zmian pracowniczych na osi czasu,
- Grafik możesz wyeksportować /w formie pliku/ do działu kadr na koniec miesiąca zestawienia godzinowe za dany miesiąc – zgodnie z uprawnieniami – OPCJA.
Skrót podstawowych funkcjonalności:
- Automatyczne generowanie grafików z uwzględnieniem przepisów Kodeksu Pracy, pomocne tutaj są rozbudowane alerty:
– Alert, jeżeli wystąpiła praca w 4 niedziele pod rząd,
– Alert, jeżeli pracownik nie ma 11 godzin przerwy,
– Alert, jeżeli pracownik ma przekroczone 5 dni po rząd,
– Alert – jeżeli pracownik w tygodniu rozliczeniowym nie ma 35 godzin przerwy,
z propozycją najkrótszego czasu przerwy. - Planowanie pracy zmianowej, układanie harmonogramów pracy i dyżurów,
- Kontrola dni wolnych i pracujących w miesiącu,
- Możliwość definiowania do 40-stu różnych statusów zmian do użycia w grafiku (godzina rozpoczęcia i zakończenia zmiany, nazwa zmiany – np. “poranna – kasy”),
- Wiele arkuszy planowania grafiku: – podstawowy + dowolna liczba dodatkowych – tak zwanych Brudnopisów.
BEZPIECZEŃSTWO:
- Indywidualne uprawnienia dla użytkowników,
- Przypisanie pracowników do sklepu/sklepów,
- Przypisanie sklepów i ich pracowników do użytkowników,
- Baza danych w chmurze lub na dowolnym serwerze.
ERGONOMIA:
- Szybkie przełączenia pomiędzy miesiącami i sklepami,
- Możliwość kopiowania ustawień zmian na inne miesiące i sklepy,
- Automatyczne zapis zmian – nie trzeba wciskać przycisku zapisz,
- Na bieżąco aktualizowane kwartalne rozliczenie godzin i dni wolnych,
- Oznaczenie kolorami pracowników z grupą inwalidzką.
WYDRUKI:
- Wydruk grafiku łącznego dla wszystkich pracowników,
- Wydruk indywidualnych pasków dla pracowników z rozpisaniem zmian,
- Wydruk Listy obecności,
- Integracja z systemami Kadrowymi (export danych).