Artykuł na temat naszego rozwiązania który ukazał się na www.dlahandlu.pl
WeriOn umożliwi interakcję z klientem przemieszczającym się pomiędzy półkami sklepowymi
Czy można wejść w interakcję z klientem przemieszczającym się pomiędzy półkami sklepowymi? Czy można w obszarze półki sklepowej przedstawić klientowi informację o promocji towaru, lub zmienić preferencje klienta, co do wyboru produkt? Dzięki nowemu rozwiązaniu polskiej firmy z Rzeszowa – już tak.
Urządzenie WeriOn, o którym mowa składa się z dwóch elementów. 10-cio calowego urządzenia – sprawdzarki cen z ekranem dotykowym i rozbudowanego oprogramowania służącego do konfiguracji oraz zarządzania informacjami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.
Dzięki rozwiązaniu uzyskujemy możliwość interakcji z klientem stojącym przed weryfikatorem, ponieważ klient podchodzi specjalnie do urządzenia, aby sprawdzić cenę. Jest to idealna chwila na zaprezentowanie klientowi dodatkowej informacji promocyjnej dotyczącej danego skanowanego produktu lub wyświetlenie dodatkowej informacji o innej marce, która na podobny produkt oferuje lepszą cenę. Możemy tutaj zbadać również o zadowolenie klienta zadając pytanie czy promocja wzbudziła jego zainteresowanie (dotykowy ekran urządzenia to umożliwi).